FAIL (the browser should render some flash content, not this).

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

PRC GROUP

  • Προφίλ

    Ο Όμιλος PRC Group – The management house ιδρύθηκε στην Αθήνα το 1969, ως εξειδικευμένη εταιρία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών στο στρατηγικό σχεδιασμό και την έρευνα. Σήμερα είναι κορυφαία εταιρία παροχής ολοκληρωμένων επαγγελματικών υπηρεσιών σε επιχειρήσεις και οργανισμούς.

     

    Ο Όμιλος παρέχει υπηρεσίες και ολοκληρωμένες λύσεις υψηλής εξειδίκευσης ενσωματώνοντας δεξιότητες και δυνατότητες από τα στελέχη, τις εταιρίες και τους στρατηγικούς συνεργάτες του, στους τομείς: Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Έρευνα και Ανάλυση, Διαχείριση Σχέσεων, Επικοινωνία και Καινοτομία. 

     

    Αποστολή μας είναι «να μεγιστοποιούμε το άυλο περιουσιακό κεφάλαιο των πελατών μας».

    Άυλο περιουσιακό κεφάλαιο είναι η υλική αξία των άυλων περιουσιακών στοιχείων: Ηγεσία και επικοινωνία, Σχέσεις, Κουλτούρα και αξίες, Γνώση, Ικανότητες και δεξιότητες, Φήμη και εμπιστοσύνη, Συστήματα και διαδικασίες.

     

    Εταιρίες του Ομίλου PRC Group – The management house είναι οι:

    • MRB Hellas S.A.
    • Advocate B/Μ
    • SPSS BI Greece S.A.
    • Converge ICT Solutions & Services
    • RELATE S.A.
    • RISC Hellas S.A.
    • TACK International S.A.
    • Time Manager International (TMI)
    • Notsquare S.A.

       

      Ο Όμιλος απασχολεί 250 στελέχη, με εξειδίκευση στο management, το marketing, το branding, την επικοινωνία, την έρευνα, την ανάλυση, την ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού, τις οικονομικές υπηρεσίες, τις προηγμένες τεχνολογίες, την οπτική επικοινωνία, το σχεδιασμό, τη δημοσιογραφία, τα media, τη δημόσια διοίκηση, την εκπαίδευση.

       

      Ο Όμιλος PRC Group The management house δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 50 χώρες, ενώ διατηρεί γραφεία σε 3 ευρωπαϊκές πρωτεύουσες: Αθήνα, Κοπεγχάγη, Λονδίνο. Παράλληλα,  έχει συνάψει τις ακόλουθες παγκόσμιες συνεργασίες:

      • SPSS, USA: Επιχειρηματική ευφυΐα, εξόρυξη δεδομένων
      • TAFE, Australia: Εκπαίδευση
      • Millward Brown, UK: Έρευνα αγοράς, Εργαλεία λήψης αποφάσεων
      • Walker Information, USA: Αξιολόγηση σχέσεων με κρίσιμα κοινά
      • Skillsoft, USA: E-Learning
      • RISC International, France: Κοινωνικο-πολιτισμική έρευνα
      • ALBA, Ελλάδα: Ακαδημαϊκή έρευνα
      • Burson Marsteller, USA: Δημόσιες σχέσεις, Public Affairs
      • Great Places to Work Institute, USA: Ανθρώπινο δυναμικό

         

         

         

        Relations Business Unit

        Η επιχειρηματική μονάδα διαχείρισης σχέσεων του Ομίλου διαθέτει εμπεριστατωμένη τεχνογνωσία στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και λύσεων στους τομείς:

        • κέντρα διαχείρισης επαφών και λύσεων CRM
        • διαδικτυακές πύλες και πολυμέσα (portals and multimedia)
        • συστήματα συνεργασίας και intranets (collaboration solutions and intranets)
        • λύσεις διαχείρισης της πληροφορίας (information management)

           

          H εταιρία RELATE SA του Ομίλου μας, δραστηριοποιείται στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών διαχείρισης πελατειακών σχέσεων μέσα από όλα τα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας (τηλέφωνο, sms, fax, email, επιστολή). Στα πλαίσια των προσφερόμενων υπηρεσιών, σχεδιάζει και λειτουργεί τηλεφωνικά Κέντρα και Κέντρα Επαφών, τα οποία μπορούν να παρέχουν υπηρεσίες όπως: εξυπηρέτηση πελατών, ανάπτυξη πωλήσεων, διατήρηση & ανάπτυξη πελατολογίου, παραγγελιοληψία, έκδοση εισιτηρίων, υποστήριξη διαγωνισμών και ενεργειών marketing, υποστήριξη loyalty clubs.

  • Επικοινωνία

  • Θέσεις Εργασίας

Είσοδος Χρήστη
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός πρόσβασης:

 
Τελευταία Νέα
  • Τετάρτη 16 Απριλίου 2014: Παρουσίαση από την hellas online: “Technical Innovation as a way to differentiate” .....περισσότερα
  • Το ΕΙΕΠ υποστηρίζει το 7ο Συνέδριο Στελεχών Πωλήσεων & Εξυπηρέτησης Πελατών της KPMG - 3 Απριλίου 2014 - 15% έκπτωση στα μέλη του ΕΙΕΠ.....περισσότερα
  • Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014: Εκπαιδευτικό Εργαστήριο από τη YUBOTO LTD: “Social Media & Mobile Marketing στη σύγχρονη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση του πελάτη”.....περισσότερα
  • 6η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών / 24 - 28 Φεβρουαρίου 2014.....περισσότερα