FAIL (the browser should render some flash content, not this).

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» | Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017 | @ OTEAcademy

24/03/2017

Για τρίτη συνεχή χρονιά το Marketing Week παρουσιάζει το συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών», το οποίο συγκεντρώνει και παρουσιάζει καινοτόμες και αποτελεσματικές πρακτικές επιχειρήσεων στην εξυπηρέτηση του πελάτη.


Το συνέδριο διεξάγεται σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών και αποτελεί ένα χρήσιμο οδοιπορικό σε πρακτικές εξυπηρέτησης του πελάτη, οι οποίες υλοποιήθηκαν πρόσφατα στην ελληνική αγορά, αναδεικνύοντας την στρατηγική επιλογή των επιχειρήσεων να επενδύουν στην βελτίωση της καταναλωτικής πίστης και εμπειρίας.
 

Μέσα από πρακτικές και ουσιώδεις παρουσιάσεις, οι οποίες θα αναλύουν συγκεκριμένα περιστατικά, δράσεις ή/και στρατηγικές, θα απαντηθούν ζητήματα, όπως:
 

  • Ο πελάτης μας: σε ποια συγκεκριμένη ανάγκη του (ή πρόκληση) ανταποκριθήκαμε;
  • Ποιες εναλλακτικές προτάσεις αξιολογήσαμε;
  • Πώς καταλήξαμε στη συγκεκριμένη λύση;
  • Υπάρχουν στοιχεία καινοτομίας;
  • Ποιο action plan ακολουθήσαμε για να επιτύχουμε τον στόχο μας;
  • Πώς προσπερνάει κανείς τις προκλήσεις;
  • Ποιο ήταν το πιο σημαντικό μάθημα της εμπειρίας (κόστος, λάθη, επιτυχία, κ.λπ.);

Περισσότερες πληροφορίες για το Συνέδριο βρείτε εδώ


Είσοδος Χρήστη
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός πρόσβασης:

 
Τελευταία Νέα
  • "Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών: Φέτος, γιορτάζουμε αλλιώς!"....περισσότερα
  • Τρίτη 25 Απριλίου 2017, Case Study_Data Communication - "Η εφαρμογή του πολυβραβευμένου Customer Care 360ο μέσα από πολλαπλούς διαύλους εξυπηρέτησης"....περισσότερα
  • Παρασκευή 21 Απριλίου 2017, Case Study_DHL EXPRESS (HELLAS) S.A. - "Excellence Simply Delivered"....περισσότερα
  • Συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» | Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017 | @ OTEAcademy....περισσότερα