FAIL (the browser should render some flash content, not this).

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

"Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών: Φέτος, γιορτάζουμε αλλιώς!"

12/04/2017

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ένας διεθνής θεσμός, ο οποίος αποσκοπεί στην ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών, αλλά και στην επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη. Σήμερα, εορτάζεται σε περισσότερες από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο, από χιλιάδες επιχειρήσεις κάθε κλάδου, δημοσίους οργανισμούς, εκπαιδευτικά ιδρύματα και ΜΚΟ. Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών έχει θεσμοθετήσει την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών από το 2008.

Αναγνωρίζοντας την κρίσιμη σημασία του ανθρώπινου παράγοντα στην ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών, φέτος το ΕΙΕΠ στοχεύει στην αναβάθμιση του εορτασμού στη χώρα μας. Ειδικότερα, σχεδιάζουμε την εναρμόνιση της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών 2017 με τον παγκόσμιο εορτασμό, που θα λάβει χώρα την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου.

Μάθετε και εσείς την Παρασκευή, 28 Απριλίου 2017, στο Ξενοδοχείο Sofitel Athens Airport τα μυστικά μιας επιτυχημένης Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών και γιορτάστε μαζί μας τον Οκτώβριο!

Στην εκδήλωση θα παρευρεθούν CEOs, HR Managers, Marketing Directors & Εκπρόσωποι εταιρειών.


Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο τηλέφωνο, 210 6686370.

Είσοδος Χρήστη
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός πρόσβασης:

 
Τελευταία Νέα
  • "Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών: Φέτος, γιορτάζουμε αλλιώς!"....περισσότερα
  • Τρίτη 25 Απριλίου 2017, Case Study_Data Communication - "Η εφαρμογή του πολυβραβευμένου Customer Care 360ο μέσα από πολλαπλούς διαύλους εξυπηρέτησης"....περισσότερα
  • Παρασκευή 21 Απριλίου 2017, Case Study_DHL EXPRESS (HELLAS) S.A. - "Excellence Simply Delivered"....περισσότερα
  • Συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» | Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017 | @ OTEAcademy....περισσότερα