FAIL (the browser should render some flash content, not this).

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

3η Ημερίδα στην Εξυπηρέτηση Πελάτη @ Θεσσαλονίκη | Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

29/05/2017

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (Ε.Ι.Ε.Π.) διοργάνωσε την Πέμπτη, 25 Μαΐου 2017 την 3η Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη στη Θεσσαλονίκη, υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης, του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ) και του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) και με χορηγό επικοινωνίας το Skywalker.gr.

Στην ημερίδα παρουσιάστηκαν επιτυχημένες πρακτικές στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών από εννέα συνολικά εταιρείες.

Συνημμένα θα βρείτε το σχετικό Δελτίο Τύπου, καθώς το πρόγραμμα της εκδήλωσης.


Πρόγραμμα Ημερίδας

Δελτίο Τύπου – 3η Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη στη Θεσσαλονίκη


Είσοδος Χρήστη
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός πρόσβασης:

 
Τελευταία Νέα
  • Τρίτη 4 Ιουλίου 2017, Case Study_WIND Ελλάς - "360° Εκπαίδευση & Ανάπτυξη για την καλύτερη Εμπειρία του Πελάτη"....περισσότερα
  • 12° Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών | Τετάρτη 28.06.2017 | @ OTEAcademy....περισσότερα
  • Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών: Φέτος, γιορτάζουμε αλλιώς!....περισσότερα
  • Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017, Case Study_Vodafone - Panafon SA - "Generation Youth - Excellent Customer Experience"....περισσότερα