FAIL (the browser should render some flash content, not this).

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

3η Ημερίδα στην Εξυπηρέτηση Πελάτη @ Θεσσαλονίκη | Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

15/05/2017

Tην Πέμπτη, 25 Μαΐου 2017 πραγματοποιείται η «3η Ημερίδα στην Εξυπηρέτηση Πελάτη», στη Θεσσαλονίκη, στο Noesis (Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογίας), υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης, του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ) και του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) και με χορηγό επικοινωνίας το Skywalker.gr.

Έξι βραβευθείσες εταιρείες στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2016, θα  παρουσιάσουν το case για το οποίο ξεχώρισαν και αναδείχτηκαν νικήτριες και τρεις εταιρείες μέλη του ΕΙΕΠ θα παρουσιάσουν εξαιρετικές πρακτικές που εφαρμόζουν στην εταιρεία τους.

Πρόγραμμα Ημερίδας

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στο 210 6686370.

Είσοδος Χρήστη
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός πρόσβασης:

 
Τελευταία Νέα
  • Πέμπτη 1 Ιουνίου 2017, Επιμορφωτικό Σεμινάριο_UPCOM - "Design Thinking"....περισσότερα
  • 3η Ημερίδα στην Εξυπηρέτηση Πελάτη @ Θεσσαλονίκη | Πέμπτη 25 Μαΐου 2017....περισσότερα
  • Πέμπτη 18 Μαΐου 2017, Case Study_ALPHA BANK Α.Ε. - "Συστήματα Διασφαλίσεως Ποιότητας"....περισσότερα
  • Παρασκευή 12 Μαΐου 2017, Επιμορφωτικό Σεμινάριο_YUBOTO Ltd - "Το Viber & τα ΟΤΤ apps στην υπηρεσία της Online-Real Time Εξυπηρέτησης Πελατών"....περισσότερα