FAIL (the browser should render some flash content, not this).

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Ενημερωτικά Δελτία

1 Θερμή υποδοχή του πρώτου ελληνικού Συνεδρίου εξυπηρέτησης πελατών 59 KB  
2 Το ΕΙΕΠ βραβεύει την Εξυπηρέτηση Πελατών 42 KB  
3 Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών σας προσκαλεί στη 2η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών! 163 KB  
4 ΕΙΕΠ NEWSLETTER 35 KB  
5 Ε.Ι.Ε.Π. MARKETING WEEK ΜΑΡΤΙΟΥ 2004 DAILY FAX 97 KB  
6 ΜΕ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ 30 KB  
7 ΚΕΡΔΟΣ 14/06/2005 336 KB  
8 Επίσκεψη Εργασίας Μύκονος 2005 210 KB  
9 ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΟΡΥΦΗΣ ΣΤΗΝ ΕΞΗΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ 2 MB  
10 Ο GITOMER ΣΤΟ 2ο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΟΡΥΦΗΣ ΤΟΥ Ε.Ι.Ε.Π. 81 KB  
Είσοδος Χρήστη
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός πρόσβασης:

 
Τελευταία Νέα
  • Συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» | Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017 | @ OTEAcademy....περισσότερα
  • Δευτέρα 3 Απριλίου 2017, Workshop_MELLON TECHNOLOGIES - "The unblu Live Engagement breakfast series: Find out how to maintain personal relationships with your customers, while decreasing costs and in"....περισσότερα
  • Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017, Case Study_ΟΤΕ ΑΕ - "Ο ψηφιακός κόσμος αποκτά ψυχή & συναίσθημα"....περισσότερα
  • Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017, Workshop_ΞΥΝ - "Πλαίσιο Διαχείρισης Παραπόνων Πελατών"....περισσότερα