FAIL (the browser should render some flash content, not this).

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Ενημερωτικά Δελτία

1 Θερμή υποδοχή του πρώτου ελληνικού Συνεδρίου εξυπηρέτησης πελατών 59 KB  
2 Το ΕΙΕΠ βραβεύει την Εξυπηρέτηση Πελατών 42 KB  
3 Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών σας προσκαλεί στη 2η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών! 163 KB  
4 ΕΙΕΠ NEWSLETTER 35 KB  
5 Ε.Ι.Ε.Π. MARKETING WEEK ΜΑΡΤΙΟΥ 2004 DAILY FAX 97 KB  
6 ΜΕ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ 30 KB  
7 ΚΕΡΔΟΣ 14/06/2005 336 KB  
8 Επίσκεψη Εργασίας Μύκονος 2005 210 KB  
9 ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΟΡΥΦΗΣ ΣΤΗΝ ΕΞΗΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ 2 MB  
10 Ο GITOMER ΣΤΟ 2ο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΟΡΥΦΗΣ ΤΟΥ Ε.Ι.Ε.Π. 81 KB  
Είσοδος Χρήστη
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός πρόσβασης:

 
Τελευταία Νέα
  • "Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών: Φέτος, γιορτάζουμε αλλιώς!"....περισσότερα
  • Τρίτη 25 Απριλίου 2017, Case Study_Data Communication - "Η εφαρμογή του πολυβραβευμένου Customer Care 360ο μέσα από πολλαπλούς διαύλους εξυπηρέτησης"....περισσότερα
  • Παρασκευή 21 Απριλίου 2017, Case Study_DHL EXPRESS (HELLAS) S.A. - "Excellence Simply Delivered"....περισσότερα
  • Συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» | Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017 | @ OTEAcademy....περισσότερα