FAIL (the browser should render some flash content, not this).

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Το Ινστιτούτο

Το Ελληνικό Iνστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη 37 πολυεθνικών, μεγάλων Ελληνικών εταιριών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα.

Κοινή πεποίθηση των ιδρυτικών μελών του Ινστιτούτου ήταν η αναγνώριση της ανάγκης να αναβαθμιστεί και να υποστηριχθεί ο ρόλος όσων, άμεσα ή έμμεσα, έρχονται σε επαφή με τον πελάτη. Είναι απαραίτητο ολόκληρη η επιχειρηματική  κοινότητα αλλά και οι κρατικοί φορείς στην Ελλάδα να δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στα θέματα που αφορούν στη σχέση με τον πελάτη.

Κρίσιμο ακόμη είναι να προωθήσουμε ένα επιχειρηματικό πλαίσιο που θα υποστηρίζει τις ατομικές δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών και θα αναγνωρίζει όσους τις εφαρμόζουν με επιτυχία.Το ΕΙΕΠ μέσω των μελών του, ο αριθμός των οποίων αυξάνεται ταχύτατα, απευθύνεται στον "εξυπηρετούμενο" πελάτη, πολίτη, άνθρωπο με στόχο τη συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησής του.

Η Φιλοσοφία μας

Πιστεύουμε ότι η καλύτερη Εξυπηρέτηση του Πελάτη προέρχεται από ανθρώπους που νιώθουν σίγουροι ότι μπορούν να χειρίζονται τις σχέσεις τους με τους πελάτες αποτελεσματικά, που μπορούν να προβλέπουν το αποτέλεσμα των ενεργειών τους, που μπορούν να βλέπουν αυτό που κάνουν μέσα σε ένα ευρύτερο πλαίσιο λειτουργίας του πελάτη τους, και που αναγνωρίζονται για τις επιδόσεις τους. Από το σημείο αυτό ξεκινά η πορεία της επιχείρησης προς το ΚΕΡΔΟΣ.

"Η Εξυπηρέτηση του πελάτη θα αποτελέσει την κυριότερη λειτουργία σε κάθε επιχείρηση. Οι άνθρωποι στην εξυπηρέτηση πελατών θα οδηγηθούν από την ρουτίνα της καθημερινότητας στην παροχή συμβουλών προς τον πελάτη για σημαντικά θέματα ή προβλήματα που τον απασχολούν"

Bill Gates

Είσοδος Χρήστη
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός πρόσβασης:

 
Τελευταία Νέα
  • Τρίτη 4 Ιουλίου 2017, Case Study_WIND Ελλάς - "360° Εκπαίδευση & Ανάπτυξη για την καλύτερη Εμπειρία του Πελάτη"....περισσότερα
  • 12° Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών | Τετάρτη 28.06.2017 | @ OTEAcademy....περισσότερα
  • Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών: Φέτος, γιορτάζουμε αλλιώς!....περισσότερα
  • Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017, Case Study_Vodafone - Panafon SA - "Generation Youth - Excellent Customer Experience"....περισσότερα