FAIL (the browser should render some flash content, not this).

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Στόχοι – Όραμα

Η Αποστολή μας 

Αποστολή του ΕΙΕΠ είναι η ανάπτυξη και προώθηση της ποιότητας στην Εξυπηρέτηση του πελάτη, πολίτη, καταναλωτή στην Ελλάδα, στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.

Οι στόχοι μας

Οι στόχοι του ΕΙΕΠ είναι:

  • Η δημιουργία και διάχυση εξειδικευμένης γνώσης στο χώρο της Εξυπηρέτησης Πελατών.
  • Η ανάπτυξη και προώθηση των Ελληνικών standars Εξυπηρέτησης για ανθρώπους και συστήματα.
  • Η επιβράβευση των καλύτερων στελεχών στην εξυπηρέτηση πελατών ανά κλάδο και επίπεδο.
  • Η υιοθέτηση διεθνών επιτυχημένων πρακτικών μέσω της συνεργασίας με ομοειδείς φορείς του εξωτερικού και η ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών μεταξύ των μελών
  • Η ανάπτυξη και αναγνώριση των στελεχών στο πεδίο της εξυπηρέτησης πελάτη, μέσα από την πιστοποίηση.

Είσοδος Χρήστη
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός πρόσβασης:

 
Τελευταία Νέα
  • Συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» | Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017 | @ OTEAcademy....περισσότερα
  • Δευτέρα 3 Απριλίου 2017, Workshop_MELLON TECHNOLOGIES - "The unblu Live Engagement breakfast series: Find out how to maintain personal relationships with your customers, while decreasing costs and in"....περισσότερα
  • Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017, Case Study_ΟΤΕ ΑΕ - "Ο ψηφιακός κόσμος αποκτά ψυχή & συναίσθημα"....περισσότερα
  • Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017, Workshop_ΞΥΝ - "Πλαίσιο Διαχείρισης Παραπόνων Πελατών"....περισσότερα