FAIL (the browser should render some flash content, not this).

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Στόχοι – Όραμα

Η Αποστολή μας 

Αποστολή του ΕΙΕΠ είναι η ανάπτυξη και προώθηση της ποιότητας στην Εξυπηρέτηση του πελάτη, πολίτη, καταναλωτή στην Ελλάδα, στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.

Οι στόχοι μας

Οι στόχοι του ΕΙΕΠ είναι:

  • Η δημιουργία και διάχυση εξειδικευμένης γνώσης στο χώρο της Εξυπηρέτησης Πελατών.
  • Η ανάπτυξη και προώθηση των Ελληνικών standars Εξυπηρέτησης για ανθρώπους και συστήματα.
  • Η επιβράβευση των καλύτερων στελεχών στην εξυπηρέτηση πελατών ανά κλάδο και επίπεδο.
  • Η υιοθέτηση διεθνών επιτυχημένων πρακτικών μέσω της συνεργασίας με ομοειδείς φορείς του εξωτερικού και η ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών μεταξύ των μελών
  • Η ανάπτυξη και αναγνώριση των στελεχών στο πεδίο της εξυπηρέτησης πελάτη, μέσα από την πιστοποίηση.

Είσοδος Χρήστη
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός πρόσβασης:

 
Τελευταία Νέα
  • "Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών: Φέτος, γιορτάζουμε αλλιώς!"....περισσότερα
  • Τρίτη 25 Απριλίου 2017, Case Study_Data Communication - "Η εφαρμογή του πολυβραβευμένου Customer Care 360ο μέσα από πολλαπλούς διαύλους εξυπηρέτησης"....περισσότερα
  • Παρασκευή 21 Απριλίου 2017, Case Study_DHL EXPRESS (HELLAS) S.A. - "Excellence Simply Delivered"....περισσότερα
  • Συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» | Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017 | @ OTEAcademy....περισσότερα