FAIL (the browser should render some flash content, not this).

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Εργαστήρια - Workshops

1 01.06.2017, Επιμορφωτικό Σεμινάριο_UPCOM - "Design Thinking"
2 18.05.2017, Case Study_ALPHA BANK Α.Ε. - "Συστήματα Διασφαλίσεως Ποιότητας: Τυποποίηση Επιχειρησιακής Λειτουργίας κατά ISO 9001"
3 12.05.2017, Επιμορφωτικό Σεμινάριο_ΥUBOTO Ltd - "Το Viber & τα ΟΤΤ apps στην υπηρεσία της Online-Real Time Εξυπηρέτησης Πελατών"
4 11.05.2017, Case Study_Samsung Electronics Hellas AE - "Αντιμετώπιση Παραπόνων και Ειδικών Απαιτήσεων των Πελατών - A Customer complaint is a gift"
5 25.04.2017, Case Study_Data Communication - "Η εφαρμογή του πολυβραβευμένου Customer Care 360ο μέσα από πολλαπλούς διαύλους εξυπηρέτησης"
6 21.04.2017, Case Study_DHL EXPRESS (HELLAS) S.A. - "Excellence Simply Delivered"
7 03.04.2017, Workshop_MELLON TECHNOLOGIES - "The unblu Live Engagement breakfast series"
8 31.03.2017, Case Study_ΟΤΕ ΑΕ - "Ο ψηφιακός κόσμος αποκτά ψυχή & συναίσθημα"
9 22.03.2017, Workshop_ΞΥΝ - "Πλαίσιο Διαχείρισης Παραπόνων Πελατών"
10 15.03.2017, Workshop_PRC Group – The Management House S.A. - "Μαθαίνοντας από τους καλύτερους διαπραγματευτές του κόσμου"
Είσοδος Χρήστη
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός πρόσβασης:

 
Τελευταία Νέα
  • 12° Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών | Τετάρτη 28.06.2017 | @ OTEAcademy....περισσότερα
  • Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών: Φέτος, γιορτάζουμε αλλιώς!....περισσότερα
  • Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017, Case Study_Vodafone - Panafon SA - "Generation Youth - Excellent Customer Experience"....περισσότερα
  • Τρίτη 13 Ιουνίου 2017, Workshop_BMW Financial Services - "Η εμπειρία του πελάτη στη BMW Financial Services"....περισσότερα