CEO & CS CHAMPION EVENTS

CUSTOMER SERVICE CHAMPION Meeting | SOCIAL MEDIA: «Τα έχουμε» ή «μας έχουν»;

Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021
09:00-10:00
Ξένια Κούρτογλου
Ιδρύτρια Focus Bari, e-satisfaction, I for U, The Next U, Προσωποκεντρική Ψυχοθεραπεύτρια, Σύμβουλος Προσωπικής & Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Συγγραφέας
Θεματική:

Η χρονιά της πανδημίας οδήγησε σε εκτόξευση την ήδη υπάρχουσα τάση των Ελλήνων να «ζουν και να υπάρχουν» όλο και περισσότερο μέσα στον «digital world», και ειδικά μέσα από τα σόσιαλ.  Φαινόμενο που παρατηρείται σε όλο τον πλανήτη, η ενασχόληση με τα κοινωνικά δίκτυα φαίνεται να παίρνει τεράστιες διαστάσεις, με δεσπόζουσα παρουσία στην καθημερινότητα όλων μας, και συνύφανση σε όλες τις πτυχές της ζωής μας. 

Πώς επηρεάζεται όμως η ψυχολογία και η συναισθηματική μας κατάσταση μέσα από αυτή την ενασχόληση, ειδικά μέσα στην χρονιά της πανδημίας;  Η αποκαλυπτική έρευνα της Focus Bari για τα Social Media αναδεικνύει τα δύο τους «πρόσωπα», τόσο το θετικό, όσο και το αρνητικό.



CUSTOMER SERVICE CHAMPION Meeting | SOCIAL MEDIA: «Τα έχουμε» ή «μας έχουν»;
CEO & CS CHAMPION EVENTS
Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021
09:00 -10:00