FOCUS BARI
Η Focus Bari είναι μια ηγετική εταιρία human insights & research based consultancy με 30χρονη πορεία στην Ελληνική αγορά και με μεγάλη εμπειρία στο χώρο των ΜΜΕ, της Διαφήμισης, της Τεχνολογίας και των Τηλεπικοινωνιών, έχοντας αναπτύξει παράλληλα διεθνές εκτόπισμα στο αντικείμενό της. Η Focus Bari εξειδικεύεται στην παροχή tailor-made λύσεων που βοηθάνε τους πελάτες της να αναπτυχθούν μέσα από την ανάπτυξη εμπειριών των δικών τους πελατών. Με ολιστική/360 ανθρωποκεντρική προσέγγιση, η Focus Bari αξιοποιεί τη γνώση και εμπειρία της στα human insights & customer experience και σε συνδυασμό με τα κατάλληλα εργαλεία και μοντέλα, υποστηρίζει τις επιχειρήσεις στη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων τους.
*******************************
FOCUS BARI
Focus Bari is a leading human insights & research based consultancy agency, boasting a 30 year successful operation in the Greek market, a wealth of experience in the areas of Media, Advertising, Technology and Telecoms, and enjoying international reputation in its specializations. Focus Bari offers tailor-made solutions that help its customers grow through growth of their own Customers’ Experiences. Adopting a 360-human-centric approach, Focus Bari deploys its know-how and expertise in human insights and customer experience in combination with adequate tools and models, to support business in maximizing their results.
------------------------------------
1. Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν στην απόφαση εγγραφής της εταιρείας σας ως μέλος του ΕΙΕΠ;
Η έμφαση στη συνολική εμπειρία πελάτη και η κάλυψη αναγκών του καταναλωτή – πελάτη μέσα από υγιές επιχειρείν είναι ακρογωνιαίος λίθος του σκοπού και λειτουργίας της FocusBari. Στο πλαίσιο αυτό η απόφαση συμμετοχής μας στο ΕΙΕΠ συνοψίζεται στα εξής:
2. Πώς αξιολογείτε μέχρι σήμερα το έργο του ΕΙΕΠ και ποιες είναι οι προσδοκίες σας από το Ινστιτούτο;
Το ΕΙΕΠ ξεχωρίζει για την έντονη δραστηριότητα του. Ως εταιρία και χωρίς να είμαστε μέλος ανταποκρινόμαστε ενεργά σε προκλήσεις για σχετικές παρουσιάσεις στο ετήσιο Συνέδριο Εξυπηρέτησης Πελατών (με συμμετοχή ήδη από το 1ο συνέδριο) και σε σχετικές προσκλήσεις ανοιχτών εκδηλώσεων. Σε ένα τόσο σημαντικό τομέα για την σωστή επιχειρηματικότητα σήμερα, είναι πολύ σημαντικές δράσεις όπως τα CXAWARDS καθώς κινητοποιούν ομάδες και οργανισμούς παρέχοντας σημαντική αναγνώριση των προσπαθειών τους. Εξαιρετικά σημαντική είναι επίσης η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης δεδομένου ότι η σωστή εξυπηρέτηση πελάτη ξεκινά μέσα από τον οργανισμό όταν όλοι οι εργαζόμενοι είναι συντονισμένοι σε αυτή την κατεύθυνση. Αναμένουμε να συμμετάσχουμε ενεργά σε αυτές τις δράσεις προς τα μέλη, και να έχουμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε workshops εξειδικευμένων θεματικών. Τέλος, λαμβάνοντας υπόψη τους σκοπούς του σωματείου, θα ήταν «ευχής έργο» η περαιτέρω δραστηριότητα στην κατεύθυνση «συνδρομής προς το Κράτος» (ή ίσως σε επιλεγμένους Κρατικούς φορείς) με στόχο την βελτίωση της εξυπηρέτησης των Πολιτών της χώρας μας.
3. Τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελάτη για την εταιρεία σας;
Φιλοδοξούμε να είμαστε πάντα μια natural εταιρία στην εμπειρία πελάτη, δηλαδή μία εταιρία σύνδεσης «επί κοινού νου» (επικοινωνώ) όπου όλοι οι εργαζόμενοι μας ως ομάδα λειτουργούμε πάντα με γνώμονα τις ανάγκες του πελάτη μας. Για την FocusBariHR και CX είναι άρρηκτα συνδεδεμένα γιατί πολύ απλά «δεν μπορείς να δώσεις κάτι που δεν έχεις».