Η BMW Financial Services αποτελεί έναν σημαντικό τομέα δραστηριότητας του BMW Group στο χώρο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.
Η Εταιρεία δραστηριοποιείται παγκοσμίως σε 57 χώρες, απασχολεί πλέον των 8.000 υπαλλήλων, έχει ενεργητικό που ξεπερνά τα 120 Δις ευρώ και συσσωρευμένη εμπειρία 40 ετών.
Η BMW Financial Services Hellas υποστηρίζει, προωθεί και ενδυναμώνει τις πωλήσεις οχημάτων του BMW Group, αποτελεί τον κύριο σύνδεσμο επικοινωνίας του με τους πελάτες και ταυτόχρονα συμβάλει σημαντικά στην κερδοφορία του μεποσοστό που κυμαίνεται στο 25%.
Στην Ελλάδα η εταιρεία δραστηριοποιείται από το 2006 στον τομέα λιανικής και χονδρικής χρηματοδότησης οχημάτων καθώς και σε υπηρεσίες μακροχρόνιας μίσθωσης και ασφάλισης. Με ανθρώπινο δυναμικό 31 υπαλλήλων, η BMW Financial Services Hellas έχει πραγματοποιήσει χονδρικές χρηματοδοτήσεις στο δίκτυοεπισήμων εμπόρων και επισκευαστών της BMW Hellas που αγγίζει τα 2,5 Δις ευρώ καθώς και λιανικές χρηματοδοτήσεις άνω των 387 εκ. ευρώ σε παραπάνω από 22.000 πελάτες.
Κάνοντας πράξη τις βασικές της αξίες (Trust, Care, Easy), η BMW Financial Services δημιουργεί πρωτοποριακά προϊόντα (BMW All Inclusive και All in MINI) που στοχεύουν στην ικανοποίηση του πελάτη. Με τα χαμηλότερα επιτόκια στην αγορά και με υπηρεσίες οι οποίες του εξασφαλίζουν εγγύηση και σιγουριά για το μέλλον (Εργοστασιακή εγγύηση και Ασφάλεια αυτοκινήτου για όλη τη διάρκεια τουπρογράμματος), ο πελάτης απολαμβάνει σε μία δόση όλα όσα χρειάζεται για μια ξέγνοιαστη εμπειρία πέρα από την οδήγηση.
- Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν στην απόφαση εγγραφής της εταιρείας σας ως μέλος του ΕΙΕΠ;
Η ύπαρξη ενός Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης πελατών όπου συμμετέχουν μεγάλες και γνωστές εταιρείες αποτελεί για εμάς μια ομάδα με κοινούς στόχους και οράματα ως προς την ποιότητα παροχής υπηρεσιών που θέλει να προσφέρει στους πελάτες της. Μέσω αυτής, θα μπορούν να ανταλλάσσονται ιδέες, πρακτικές, διαδικασίες που θα ευνοούν και θα προωθούν τη βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών μας.
- Πώς αξιολογείτε μέχρι σήμερα το έργο του ΕΙΕΠ και ποιες είναι οι προσδοκίες σας – από το Ινστιτούτο – μελλοντικά;
Θεωρούμε πως το ΕΙΕΠ αποτελεί αξιόπιστο θεσμό εξυπηρέτησης πελατών φροντίζοντας να διατηρείται η εξυπηρέτηση του πελάτη σε υψηλά επίπεδα και standard. Δίνει έμφαση σε διαδικασίες που ακολουθούνται προς την επίτευξη του σκοπού αυτού αλλά και ταυτόχρονα νοιάζεται για την ομάδα των υπαλλήλων που στελεχώνουν και υποστηρίζουν το ρόλο της Εξυπηρέτησης προς τον πελάτη.
- Τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελάτη για την εταιρεία σας;
Η εξυπηρέτηση του πελάτη για την BMW Financial Services είναι πρωταρχικός στόχος και όλοι εργαζόμαστε για αυτό δίνοντας την εταιρική και προσωπική μας κουλτούρα. Αποστολή μας είναι να παρέχουμε μία Premium και μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης.