image006

Αγαπητοί φίλοι,

 

Μετά τη μεγάλη επιτυχία που συγκέντρωσε η 1η Ενότητα του προγράμματος Executive Diploma in Customer Service Management, σας καλούμε να συμμετάσχετε στην 2η και την 3η Ενότητα τις παρακάτω ημερομηνίες:

2η Ενότητα: Managing Values & Competencies for Customer Service Excellence

12-13-19-20-26-30 Οκτωβρίου 2020

3η Ενότητα: Mastering Excellence: Leading Customer Service Teams

9-10-16-18-23-24 Νοεμβρίου 2020

Το  6ήμερο πρόγραμμα πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Executive Development του Alba Graduate Business School, The American College of Greeceκαι θα διεξαχθεί διαδικτυακάμέσω της πλατφόρμας zoom.us(σύνολο διδακτικών ωρών ανά ενότητα 32).

 

Σημείωση: Για να παρακολουθήσετε την Ενότητα 1 & 2 δεν αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση να έχετε ολοκληρώσει την Ενότητα 1, ενώ για την απόκτηση του διπλώματος απαιτείται η παρακολούθηση και των 3 Ενοτήτων.

Τέλος σας ενημερώνουμε ότι το πρόγραμμα επιδοτείται από το ΛΑΕΚ και θα πρέπει να δηλωθεί τουλάχιστον 20 ημέρες νωρίτερα από την έναρξη του προγράμματος.

 

 

 Επισυνάπτεται η αναλυτική παρουσίαση ανά πρόγραμμα καθώς και η αίτηση συμμετοχής

Προθεσμία αποστολής αιτήσεων* μέχρι την Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2020.

*Λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων, όπως μας ενημερώσετε έγκαιρα για τη συμμετοχή σας.

 

 

Επικοινωνήστε μαζί μας

Είσοδος

Newsletter