PeopleCert

Πληροφορίες

Η PeopleCert είναι παγκόσμιος ηγέτης στην πιστοποίηση επαγγελματικών και γλωσσικών δεξιοτήτων. Συνεργάζεται με διεθνείς οργανισμούς και κυβερνητικούς φορείς με στόχο την ανάπτυξη και διάθεση κορυφαίων εξετάσεων πιστοποίησης. 

Η PeopleCert διενεργεί εκατομμύρια εξετάσεις σε περισσότερες από 218 χώρες και σε 25 γλώσσες, χρησιμοποιώντας καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις. Χάρη στη βραβευμένη τεχνολογία διενέργειας εξετάσεων που έχει αναπτύξει, η εταιρεία δίνει στους επαγγελματίες τη δυνατότητα να πετύχουν τους επαγγελματικούς τους στόχους και να υλοποιήσουν τις φιλοδοξίες τους.

Τοportfolio τηςεταιρείαςπροσφέρειπιστοποιήσειςσε Business & IT, συμπεριλαμβανομένωνμεταξύάλλων, IT Governance & Service Management, Project / Programme & Portfolio Management, DevOps  και Business Transformation.Επίσης, έχει συνάψει συνεργασία με το Ινστιτούτο ECDL, για να προσφέρει κατ’ αποκλειστικότητα το ECDL στην Ελλάδα. Το ECDL είναι το Νο1 πρόγραμμα πιστοποίησης ψηφιακών δεξιοτήτων στον κόσμο.

Η PeopleCert, μέσω της LanguageCert, διαθέτει πιστοποιήσεις γλωσσομάθειας στα Αγγλικά, Ισπανικά και Τουρκικά. Προσφάτως κέρδισε ένα συμβόλαιο με το Home Office της Βρετανικής κυβέρνησης για τη διεξαγωγή Εξετάσεων Αγγλικής γλώσσας, η γνώση και η πιστοποίηση της οποίας είναι απαραίτητη για τη χορήγηση visa σε όσους επιθυμούν να διαμείνουν, να εργαστούν ή να σπουδάσουν στη Μ. Βρετανία.    

Η PeopleCert επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και διάθεση φιλικών και χωρίς ταλαιπωρία, υπηρεσιών εξετάσεων παγκοσμίως. Προσφέρει αξιόπιστη, ασφαλή και καινοτόμα τεχνολογία αξιολόγησης, υποστηρίζοντας Computer-based και Paper-based εξετάσεις, καθώς και εξετάσεις μέσω τηλε-επιτήρησης (Online Proctored exams). 

Επιπλέον, η PeopleCert προσφέρει υπηρεσίες σχεδιασμού και διαχείρισης πιστοποιήσεων, ανάπτυξης εξετάσεων, διεξαγωγής εξετάσεων καθώς και υπηρεσίες μετά την ολοκλήρωση αυτών, πάντα με γνώμονα τις βασικές αξίες της: Ποιότητα, Καινοτομία, Πάθος και Ακεραιότητα.

 

www.peoplecert.org

 

*****************************

 

1.       Ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν στην απόφαση εγγραφής της εταιρείας σας ως μέλος του ΕΙΕΠ;

Έχοντας παρακολουθήσει από κοντά τις εργασίες του ΕΙΕΠ τα προηγούμενα χρόνια, θεωρώ ότι ως Customer Service είναι σημαντικό να έχουμε πολλές και διαφορετικές προσλαμβάνουσες σχετικά με τις σύγχρονες τάσεις στην εξυπηρέτηση πελατών. Η εταιρική συναναστροφή με κορυφαίες στον κλάδο τους εταιρίες, καθώς και ο διαμοιρασμός της πληροφορίας σχετικά με τον τρόπο που η καθεμία προσπαθεί να διατηρεί ικανοποιημένους τους πελάτες της, είναι κάτι που δημιουργεί αμφίδρομη προστιθέμενη αξία. Δεδομένου, μάλιστα, ότι όλο αυτό είναι κάτι ιδιαίτερα δυναμικό, είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει μια συνεχής παρακολούθηση των νέων τάσεων και της εξέλιξής τους στο χρόνο, κάτι που το ΕΙΕΠ μπορεί να προσφέρει

  

2.       Πώς αξιολογείτε μέχρι σήμερα το έργο του ΕΙΕΠ και ποιες είναι οι προσδοκίες σας – από το Ινστιτούτο – μελλοντικά;

Το ΕΙΕΠ έχει κάνει πολύ σημαντικά βήματα ως προς την πιο εμπεριστατωμένη και σύγχρονη εξυπηρέτηση πελατών. Το πιο σημαντικό είναι τα μέλη του να «μπολιάζονται» με νοοτροπία ώστε να προσπαθούν να φέρουν στα μέτρα τους τις όποιες τάσεις τις αγοράς και τις αντίστοιχες πρακτικές άλλων εταιριών. Μελλοντικά, το ΕΙΕΠ θα πρέπει να ρίξει ακόμα μεγαλύτερο βάρος στην εκπαίδευση των μελών του και ενδεχομένως να προσφέρει προγράμματα διαφοροποιημένα ανά διαφορετικούς κλάδους ή κατηγορίες πελατών

  

3.       Τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελάτη για την εταιρεία σας;

Η εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί βασικότατο άξονα για την PeopleCert. Ως εταιρία δραστηριοποιούμαστε παγκοσμίως στον κλάδο των πιστοποιήσεων, έχοντας πάντα ως στήριγμα της αλματώδους ανάπτυξής μας το ισχυρότατο Customer Service. Διατηρώντας μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση, είμαστε εκεί 24 ώρες το 24ωρο για να επιλύσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα σε οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη και να δώσουμε στους πελάτες μας την αίσθηση ότι πάντα κάποιος είναι δίπλα τους. Λαμβάνοντας υπόψιν το άγχος και την πίεση που έχει κάποιος ο οποίος δίνει εξετάσεις, φροντίζουμε να αποκρινόμαστε άμεσα και δείχνοντας ενσυναίσθηση να αποφορτίζουμε τον υποψήφιο και να επιλύουμε το όποιο αίτημά του.

 

 

 

 

Στοιχεία Επικοινωνίας

Κοραή 3, Αθήνα, 105 64
210 3729100

Σύνδεσμοι

Επικοινωνήστε μαζί μας

Είσοδος

Newsletter