ΣΥΝΕΔΡΙΑ

2024
ΙΟΥΝΙΟΣ

19ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Eξυπηρέτηση Πελατών

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2024

Τεχνητή και Συναισθηματική Νοημοσύνη συστατικά της άψογης εξυπηρέτησης

Το 19ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών από το ΕΙΕΠ και την Boussias ολοκληρώθηκε με επιτυχία την Πέμπτη 6 Ιουνίου, στο Αμφιθέατρο OTEAcademy. Οι ομιλητές του συνεδρίου τοποθετήθηκαν σε σχέση με την Τεχνητή Νοημοσύνη αλλά και την Συναισθηματική Νοημοσύνη, ως συστατικά για μια επιτυχημένη στρατηγική στην εξυπηρέτηση.

Συμμετείχαν και παρακολούθησαν περισσότερα από 250 στελέχη με πεδίο ευθύνης στο Customer Service, προερχόμενα από 60 διαφορετικές εταιρείες. Το εξαιρετικά υψηλό σκορ που κατέγραψε ο δείκτης ικανοποίησης των συμμετεχόντων, επισφράγισε την επιτυχία του συνεδρίου.

Μέσα από μία υψηλού επιπέδου συνεδριακή εμπειρία, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις ομιλίες διεθνώς καταξιωμένων experts καθώς και διακεκριμένων στελεχών από την ελληνική αγορά.

Πλούσιο φωτογραφικό υλικό από το συνέδριο εδώ.

2024
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

Συνέδριο Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών 2024

Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2024

Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2024 | Αμφιθέατρο ΟΤΕΑcademy


Το 10ο Συνέδριο Καλών Πρακτικών στην Εξυπηρέτηση Πελατών πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στις 22 Φεβρουαρίου, παρουσία περισσότερων από 260 στελεχών από κάθε κλάδο της αγοράς.

Το συνέδριο ανέλυσε σημαντικές πτυχές του customer service στην εποχή μας, μέσα από πραγματικά case studies. Στην πρώτη ενότητα εξετάστηκαν οι τεχνολογίες που επιτρέπουν τη διάδραση στον ψηφιακό χώρο και οι καινοτομίες που αλλάζουν το πεδίο δράσης, όπως η τεχνητή νοημοσύνη. Στη δεύτερη ενότητα εξετάστηκαν ανθρωποκεντρικά ζητήματα της εξυπηρέτησης, όπως η ενσυναίσθηση και τα οφέλη για τις επιχειρήσεις από την αντιμετώπιση των ανισοτήτων και τον εναγκαλισμό της διαφορετικότητας, πρακτικές που οδηγούν σε ικανοποιημένους και πιστούς πελάτες. Στην τρίτη ενότητα αναλύθηκε η εξυπηρέτηση σε επίπεδο επιχείρησης, ενώ εξετάστηκαν case studies σε επίπεδο B2B2C, με την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης, του CX και των customer analytics για να εξυπηρετήσουμε τον εταιρικό πελάτη.

Βρείτε τις παρουσιάσεις και φωτογραφικό υλικό από το συνέδριο εδώ.

2023
ΙΟΥΝΙΟΣ

18ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην εξυπηρέτηση πελατών

Πέμπτη 8 Ιουνίου 2023

Transforming Customer Service in a rapidly changing world

To 18ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών υπό τον τίτλο: “Transforming Customer Service in a rapidly changing world” – παρουσίασε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης ΠελατώνΕΙΕΠ και η BOUSSIAS events την Πέμπτη 8 Ιουνίου, στο Αμφιθέατρο OTEAcademy. Το συνέδριο ολοκληρώθηκε σημειώνοντας σημαντική επιτυχία, συγκεντρώνοντας μαζικά το ενδιαφέρον των τμημάτων Customer Service. Συμμετείχαν και παρακολούθησαν περισσότερα από 240 στελέχη, προερχόμενα από 50 διαφορετικές εταιρείες. Το εξαιρετικά υψηλό σκορ που κατέγραψε ο δείκτης ικανοποίησης των συμμετεχόντων, επισφράγισε την επιτυχία της ολοκλήρωσης των εργασιών του συνεδρίου.

Μέσα από μία υψηλού επιπέδου συνεδριακή εμπειρία, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις ομιλίες διεθνώς καταξιωμένων experts καθώς και διακεκριμένων στελεχών από την ελληνική αγορά.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο https://www.customerserviceconference.gr/ .

2023
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

Συνέδριο Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών 2023

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2023

Υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) το δημοφιλές συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» από την Boussias.

Περισσότερα από 25 brands μοιράστηκαν με το κοινό επιτυχημένες και προς εφαρμογή πρακτικές που «απογειώνουν» τη σχέση τους με τους πελάτες.

Έπειτα από δύο χρόνια διαδικτυακών συνεδρίων, η ελληνική αγορά βρέθηκε την Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου στο Αμφιθέατρο OTEAcademy για το συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών», ώστε να παρουσιάσει επιλεγμένες πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών, success stories και case studies της χρονιάς που μας πέρασε. Πάνω από 25 ομιλητές, προερχόμενοι από πολλά και διαφορετικά industries μίλησαν για τις καλές πρακτικές στο Customer Service, μέσα από μια σειρά back to back ολιγόλεπτων παρουσιάσεων. 

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο https://www.customerconference.gr/ .