ΣΥΝΕΔΡΙΑ

2023
ΙΟΥΝΙΟΣ

18ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην εξυπηρέτηση πελατών

Πέμπτη 8 Ιουνίου 2023

Transforming Customer Service in a rapidly changing world

To 18ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών υπό τον τίτλο: “Transforming Customer Service in a rapidly changing world” – παρουσίασε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης ΠελατώνΕΙΕΠ και η BOUSSIAS events την Πέμπτη 8 Ιουνίου, στο Αμφιθέατρο OTEAcademy. Το συνέδριο ολοκληρώθηκε σημειώνοντας σημαντική επιτυχία, συγκεντρώνοντας μαζικά το ενδιαφέρον των τμημάτων Customer Service. Συμμετείχαν και παρακολούθησαν περισσότερα από 240 στελέχη, προερχόμενα από 50 διαφορετικές εταιρείες. Το εξαιρετικά υψηλό σκορ που κατέγραψε ο δείκτης ικανοποίησης των συμμετεχόντων, επισφράγισε την επιτυχία της ολοκλήρωσης των εργασιών του συνεδρίου.

Μέσα από μία υψηλού επιπέδου συνεδριακή εμπειρία, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις ομιλίες διεθνώς καταξιωμένων experts καθώς και διακεκριμένων στελεχών από την ελληνική αγορά.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο https://www.customerserviceconference.gr/ .

2023
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

Συνέδριο Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών 2023

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2023

Υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) το δημοφιλές συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» από την Boussias.

Περισσότερα από 25 brands μοιράστηκαν με το κοινό επιτυχημένες και προς εφαρμογή πρακτικές που «απογειώνουν» τη σχέση τους με τους πελάτες.

Έπειτα από δύο χρόνια διαδικτυακών συνεδρίων, η ελληνική αγορά βρέθηκε την Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου στο Αμφιθέατρο OTEAcademy για το συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών», ώστε να παρουσιάσει επιλεγμένες πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών, success stories και case studies της χρονιάς που μας πέρασε. Πάνω από 25 ομιλητές, προερχόμενοι από πολλά και διαφορετικά industries μίλησαν για τις καλές πρακτικές στο Customer Service, μέσα από μια σειρά back to back ολιγόλεπτων παρουσιάσεων. 

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο https://www.customerconference.gr/ .

2022
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

CX & Loyalty Conference 2022

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2022

⇒Το Συνέδριο τελεί υπό την Αιγίδα του ΕΙΕΠ

CX & Loyalty Conference: All about Experience

18 Οκτωβρίου, 10:00πμ
Αεριοφυλάκιο 1 - Αμφιθέατρο «Μιλτιάδης Έβερτ», Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

Σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα “Global Customer Experience Research 2021” της KPMG International σε 26 χώρες και 88,000 καταναλωτές

— Η εξατομίκευση εμπειρία παραμένει βασικός πυλώνας του loyalty, για 21 από τις 26 αγορές
— 75% των πελατών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερο σε μια εταιρεία ή μάρκα που θεωρούν ηθική
— 90% των καταναλωτών θεωρούν την επίλυση ενός προβλήματος ως το πιο σημαντικό ζήτημα στην εξυπηρέτηση πελατών
— 63% των καταναλωτών θεωρούν την αξία (value) ως πρωταρχικό κριτήριο στην επιλογή ενός προϊόντος ή υπηρεσίας

Τους τελευταίους 24 μήνες η σημασία του Customer Experience έχει αυξηθεί σημαντικά. Οι ανάγκες των πελατών αλλάζουν και αυξάνονται συνεχώς, ειδικά μέσω της ψηφιακής προσβασιμότητάς τους 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Με τις αγορές να γίνονται όλο και πιο ανταγωνιστικές και τους πελάτες να περιμένουν μια εξατομικευμένη εμπειρία σε όλα τα σημεία επαφής, η διασφάλιση μιας βελτιστοποιημένης και χωρίς τριβές εμπειρίας πελατών είναι πιο σημαντική από ποτέ.

Η παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας πελάτη δεν είναι πλέον προαιρετική….είναι ένας ουσιαστικός παράγοντας διαφοροποίησης για τις επιχειρήσεις, που μπορεί να προσφέρει ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Το CX & Loyalty Conference σηματοδοτεί την επανεκκίνηση μιας σειρά φυσικών συνεδρίων της KPMG στην Ελλάδα και θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 18 Οκτωβρίου.

Με κεντρικό μήνυμα “All about Experience”, το εφετινό συνέδριο θα φέρει σε επαφή top στελέχη και thought leaders από κορυφαίους οργανισμούς για να συζητήσουν και να αναδείξουν τη διαρκώς αυξανόμενη σημασία του Customer Experience για τους οργανισμούς, παρουσιάζοντας τις παγκόσμιες τάσεις, καινοτομίες και νέες ιδέες, καθώς και τις στρατηγικές ευκαιρίες που θα οδηγήσουν τις επιχειρήσεις στην κερδοφόρα ανάπτυξη και την επιτυχία.

Περισσότερες πληροφορίες & δήλωση συμμετοχής εδώ.

2022
ΙΟΥΝΙΟΣ

17° Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2022

Customer Service 2022 and beyond: What will the future of CS look like?

Το συνέδριο θεσμός για την εξυπηρέτηση πελατών, επιστρέφει για 17η χρονιά, περισσότερο επίκαιρο από ποτέ καθώς θα επιχειρήσει μία 360ο προσέγγιση σε όλες τις νέες τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον του Customer Service.

Οι τρέχουσες γεωπολιτικές συνθήκες, οι επιπτώσεις της πανδημίας Covid, ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η εισαγωγή νέων τεχνολογιών και της τεχνητής νοημοσύνης, η κλιματική αλλαγή, επέφεραν σημαντικές και ραγδαίες εξελίξεις στον κλάδο της εξυπηρέτησης πελατών. Τα στελέχη του κλάδου καλούνται να αντιμετωπίσουν νέες προκλήσεις και να προσαρμοστούν με μεγάλη επιτάχυνση στις αλλαγές που επιτάσσει η ταχέως εξελισσόμενη ανταγωνιστική αγορά.

Επιχειρήσεις, οργανισμοί, leaders και agents καλούνται να εξυπηρετήσουν και να διατηρήσουν παλιούς και νέους πελάτες και να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες μέσα σε έναν VUCA (Volatility, Uncertainty, Complexity, Ambiguity) κόσμο.

Ποια είναι τα «κλειδιά» για την επιτυχία στην εξυπηρέτηση πελατών στο μέλλον;