CEO & CS CHAMPION EVENTS

CUSTOMER SERVICE CHAMPION Meeting | “Ποιοι παράγοντες ενισχύουν το Customer Experience και πόσο επηρεάστηκε στη μέτα-Covid εποχή”

Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2021
08:00-09:00
Φώτης Αντωνόπουλος
eCommerce and Online Customer Experience Advisor ,Netrino Consultants
Θεματική:

Σε όλους μας αρέσει να μιλάμε για το σωστό Customer Experience, αλλά πολλές φορές αμελούμε τις βασικές πρακτικές και πως αυτές πρέπει να εφαρμόζονται σωστά. Σε αυτό το webinar, θα προσπαθήσουμε να επικεντρώσουμε λίγο περισσότερο στα παρακάτω ερωτήματα:

Τι ιδιαίτερο έχουν οι σημερινές γενεές;

Ποια είναι τα νέα χαρακτηριστικά που απαιτούν οι πελάτες, για καλύτερη εξυπηρέτηση;

Τι αντίκτυπο έχει η τεχνολογία στις συμπεριφορές των καταναλωτών;

Πόσο επηρέασε ο Covid τις συμπεριφορές των καταναλωτών, και κυρίως τον τρόπο που προσεγγίζουν το ηλεκτρονικό εμπόριο;



CUSTOMER SERVICE CHAMPION Meeting | “Ποιοι παράγοντες ενισχύουν το Customer Experience και πόσο επηρεάστηκε στη μέτα-Covid εποχή”
CEO & CS CHAMPION EVENTS
Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2021
08:00 -09:00