Workshops / Webinars

Webinar | UpcoMinds “CX: Τrend, Buzzword ή εργαλείο ουσιαστικής ανάπτυξης;”

Παρασκευή 25 Ιουνίου 2021
15:00-16:00
Andreas Constantinides
CMO UpcoMinds, Judge CX International Awards (iCXA)

Αγαπητοί φίλοι, 

Η  UpcoMinds και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σας προσκαλούν σε webinar με θέμα  “CX: Τrend, Buzzword ή εργαλείο ουσιαστικής ανάπτυξης;” την Παρασκευή 25 Ιουνίου 2021 και ώρα 15:00-16:00.

Θεματική:

Οι απαιτήσεις για παροχή εμπειρίας πελάτη μεγαλώνουν... Οι πελάτες - πιο απαιτητικοί από ποτέ - ζητούν το "plus 1" για να θεωρήσουν το brand αξιόπιστο και ικανό για να στρέψουν της προσοχή τους σε αυτό. Από την άλλη πλευρά οι ανάγκες των brand για αλληλεπίδραση αλλά και ουσιαστική γνωριμία με τους πελάτες και τις συνήθειες τους, αποτελεί το πιο βασικό υλικό για την επιτυχία κάθε ενέργειας marketing που θα οδηγήσει εν τέλει στην πώληση και στην πιστότητα. Στην πραγματικότητα δεν είναι τόσο πολύπλοκο όσο ακούγεται. 

Ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης, CMO της UpcoMinds, μας ξεναγεί στον κόσμο του CX, κατηγοριοποιεί τις ανάγκες των πελατών αλλά και των brands και παρουσιάζει  μεθόδους και εργαλεία δημιουργίας του ταξιδιού που οδηγεί σε ουσιαστική, πολύτιμη και αποτελεσματική εμπειρία πελάτη.



Απευθύνεται σε:

Marketing - Business Development - CX professionals - Digital Marketers.